tiistai 5. lokakuuta 2010

hiljentäkää, sydän hiljentäkää

Ja ihan vaihteen vuoksi sairaslomaa.
Kai pitäisi olla huolissaan itsestään, laskeskelin olleeni nykyisen työsopimukseni aikana enemmän sairaslomalla kuin töissä. Ohopsansaa.

Sairasloman takia myös vierailu kummitätini uuden vauvan luo siirtyi taas. Harmittaa kosolti, mutta asia korjaantuu lauantaina, sillä minua pyydettiin kummiksi. Maailman parasta. Vauvat = parasta. Sitten on kummipoika myös. Ähih.
Vein kummitytölleni tänään hienon pienen Pikku Myy -kamman. Kelpasi, kikatutti.

Jaa niin mikä vauvakuume?

Olen olevinani niin kauhean tiukka vuoden sinkkuelämässäni, mutta. Kun toinen on läsnä jatkuvasti ja nukkuu tuhisten vieressä ja äst. Hakkaan päätä seinään ja järkeä päähän, typerä tietosanakirja vain on pehmeäkantinen. Fail.

mä en usko rakkauteen ja mä en tahdo kuulla, että sinä uskot niin
koska maireus on naurettavaa mä sanon mua ei ei kuka tahansa saa
stop, en rakastua saa, se tietää vain surua
yksin tahdon maailmani valloittaa, en rinnallein ketään kaipaa
I'm young and I love to be young and I'm free and I love to be free


Että niin. Ja niin nuori Mirjami opettelee puhumaan tunteistaan. Tai sitten ei.

Päivän soundtrack.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti